Jei norite, jog jūsų verslas sėkmingai funkcionuotų internete, nepakanka vien gražios ir tvarkingos elektroninės parduotuvės – reikia ir auditorijos, kuri ją kasdien aplankytų ir turėtų galimybę įsigyti jūsų siūlomų prekių. Tikrai nepatariame investuoti visų pinigų į programavimo darbus ar honorarus dizaineriams – ne ką mažiau (jei ne daugiau) yra svarbu ir auditorijos pritraukimas į elektroninę parduotuvę.

SEO elektroninėms parduotuvėms >>

Realiai yra keturi pagrindiniai būdai, kuriais potencialūs klientai pasiekia elektronines parduotuves:

Tiesioginis apsilankymas. Tai įvyksta tuomet, kai vartotojas savo naršyklėje įveda jūsų URL adresą ir aplanko tinklapį. Kaip bebūtų, daugumoje atvejų šis vartotojų srautas yra pats mažiausias, kadangi jis įmanomas tik tuo atveju, jei turite garsų prekinį ženklą, kuris sutampa su jūsų interneto svetainės adresu.
Srautas iš soc. tinklų. Šiais laikais socialiniai tinklai ir bendravimas su auditorija pasitelkiant į pagalbą Facebook, Instagram ar kitus populiariausius soc. tinklus yra tiesiog būtinybė bet kuriai elektroninei parduotuvei. Tačiau viskas nėra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio – su socialiniais tinklais reikia daug ir pastoviai dirbti. Tik tokiu atveju bus galima užsiauginti sekėjų auditoriją, kurią įmanoma nukreipti į savo el. parduotuvę ir parduoti siūlomas paslaugas.

Srautas iš reklamų. Daug aiškinti tikriausiai nereikia – tiesiog perkate reklamą, ją paspaudę žmonės apsilanko jūsų tinklapyje. Tai būdas greitai sukurti tam tikrą srautą į savo svetainę, tačiau jis nėra ilgalaikis sprendimas. Be to, tik gerai optimizuotos ir tinkamoje vietoje esančios reklamos gali atnešti apčiuopiamos naudos. Neretai nutinka taip, kad reklamos kampanija kainuo daugiau, nei atneša pelno.
Organinis srautas. Pati pagrindinė ir tikriausiai geriausia vartotojų srauto rūšis. Kai žmogus naudojasi paieškos sistemomis įvesdamas tam tikrus raktinius žodžius, tai byloja apie jo susidomėjimą ir pasiryžimą įsigyti prekę ar produktą. Be to, tai nieko nekainuoja. Problema tame, jog jei nesate kokios nors labai tikslinės nišos, kurioje nėra nė 1 konkurento atstovas, greičiausiai jūsų tinklapį paieškos sistemos atvaizduoja ne pirmose pozicijose, todėl susilaukiate nedidelio lankytojų srauto. Būtent tam ir yra atliekama SEO optimizacija – jūsų tinklapio pozicijų gerinimas.
Raktažodžių tyrimas

Kiekviena SEO optimizacija prasideda nuo raktažodžių tyrimo. Kai nusprendžiama kurie raktažodžiai yra pakankamai aktualūs, tačiau turi ganėtinai nedidelį konkurencingumą, pradedama SEO optimizacija orientuota į atrinktus raktinius žodžius.

 

SEO kainos

Kaip bebūtų gaila, neįmanoma atsakyti kokios yra SEO kainos, kol nėra konkretaus projekto. Viskas labai skiriasi nuo to, kiek raktažodžių reikia optimizuoti, kokio konkurencingumo yra rinka ir dar daugybės panašių faktorių.

 

Konversijų matavimas

Dar vienas SEO optimizacijos privalumas – galimybė matuoti konversijas ir įvertinti atsipirkimą pinigine išraiška. Tai leidžia padaryti reikiamas išvadas ir pakreipti optimizaciją viena ar kita linkme.

 

Jei vis dar dvejojate ar jums verta užsisakinėti SEO paslaugas, rekomenduojame tiesiog susidaryti preliminarią sąmatą, kurioje atsispindėtų kiek jums tai kainuos ir kokių rezultatų galite tikėtis. Dažnu atveju tokius planus sudarinėja pačios SEO optimizacijos paslaugas teikiančios įmonės. Jei skaičiai atrodo gerai – net nedvejodami atlikite šią investiciją į savo verslo ateitį.

Plačiau http://www.bcon.lt